sobota, 3 grudnia 2011

URLOP W KENII. PRZYGODA ŻYCIA

Od kilku lat, zupełnie niespodziewanie dla mnie samego, moim drugim domem stała się Kenia. Nigdy nie planowałem przyjazdu do Afryki, ani tym bardziej do Kenii. Ale gdy przyjechałem po raz pierwszy, to było jak narkotyk. Musiałem przyjechać ponownie. Potem zaczęli do mnie przyjeżdżać znajomi. Odbylismy razem kilka wypraw. Jak wygladały i co robiliśmy, możecie zobaczyć tutaj:http://kenya_2011.3n.com.pl/ Ja sam piszę tutaj:http://marek-zwierz.webatu.com/logout_.php?namesite=index.php&kto=Marek I stało się tak, że tych moich znajomych i nieznajomych chciało przyjechać więcej. Dlatego założyłem biuro turystyczne z siedzibą w Nairobi. Biuro ma nazwę LIGHT TOURS & SAFARIS Więc jeśli jest tak, że Kenia to cel Twojego niezrealizowanego dotąd marzenia, to napisz do mnie. Zabierzemy Cie nie tylko tam, gdzie jeżdżą wszystkie biura, czyli np do Masai Mara,ale pokażemy miejsca nieturystyczne, zaprowadzimy do domów moich znajomych, zobaczycie jak naprawdę zyją Kenijczycy, o czym myślą i marzą.


I proszę, klikajcie w reklamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin