czwartek, 10 grudnia 2009

TĘSKNOTA

Masakra za masakrą.
Kilka dni temu poważne problemy z komputerem i to zaraz potem gdy wydawało się,że wszystko zostało naprawione.
Teraz już drugi dzień siedzimy i zbijamy bąki.Pacjenci zniknęli.Nikt nie przychodzi.A w dodatku jest grudzień.Już kilka miesięcy temu,gdy patrzyłem w kalendarz,dostawa łem gęsiej skórki na samą myśl o tym miesiącu.Tyle dni na czerwono.12 grudzień,trzy dni świąt,potem 27 grudzień to niedziele,a zaraz potem Nowy Rok.Skąd mam na to zebrać pieniądze gdy w dodatku pacjentów jak na lekarstwo.
Ludzie tu teraz w polu.Spadło dużo deszczu.Julies cieszy się,że na Boże Narodzenie będzie jeść ryż z fasolą.
A ja po raz pierwszy od trzech lat mam taką tęsknotę za domem.
po raz pierwszy pomyślałem o tym by wrócić do domu na stałe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin